Tuesday 22 May 2012

Stalker.

Kadang-kadang aku tergelak ketawa, kadang-kadang terduduk terkesima dan kadang-kadang aku berada di hadapan cermin mentelaah diri. Perbezaan itu jauh dan aku cuba kecapi kernaNya.

Bernasib baik mungkin tiada 'notification' muncul ketika seseorang mengintai profile. Mungkin juga yang akn segan tersipu-sipu malu jika terdapat keadaan yang sebegitu. Mana tidaknya asyik-asyik muncul orang yang sama. Yang kena intai pula mungkin sudah berfikiran macam-macam tentang si pengintai. :D

Haa!!! kan da kantoi. :D


Tidak salah mengintai, mungkin untuk mengenali. Tetapi jangan tersalah intai sudah, nanti ada yang kena batang hidung sendiri. 

Minta pada empunya sang diri, kan lebih baik begitu kalau tiada ketahuan ingin berbuat apa-apa, tiada kesalahan berusaha tetapi jangan melampaui garisan tetapan. Jika sudah ketemu, perlahan-lahan suarakan kepada wali teruskan pergerakkan. 

Ok yang nie saya tipu.


KeadilanNya tiada tolok bandingan, Dia memberi keperluan bukan kehendak, Dia memberi kelengkapan bukan kekurangan. Terbaik hanya untuk si terbaik. Jangan mudah melatah, bersabar sedikit tiada rugi kalau bersabar banyak lagi tidak rugi.

p/s: Bila lah aku nak kawen nie..:D 

No comments:

Post a Comment